ESKOM – Specjalista Helpdesk
ESKOM to po pierwsze ludzie i pasja do IT!
Od 2003 roku świadczymy usługi w modelu Outsourcingu IT oraz dostarczamy rozwiązania i technologie dla średnich i dużych organizacji.
Pracujemy w różnych działach, na różnych stanowiskach tworząc zespół, w którym liczy się każdy z nas. Wspieramy się nie tylko na tle zawodowym, ale także dbamy o spędzanie wspólnie czasu podczas i po pracy.
Cały czas jesteśmy blisko społeczności IT – współorganizując Mistrzostwa Polski MTB Informatyków i Branży IT, bierzemy też udział w turniejach brydżowych i rajdach samochodowych.
W naszej pracy zawsze kierujemy się dobrem naszych Klientów. Procesowe podejście oraz wykorzystanie eksperckiego doświadczenia w realizacji zadań gwarantuje najwyższy poziom świadczonych usług informatycznych. Stale podnosimy nasze kompetencje, certyfikujemy się, a bezpieczeństwo jest dla nas najwyższym priorytetem.
Wraz z rozwojem zespołu w Kielcach (okolice Parku Technologicznego) szukamy osób do pierwszej linii wsparcia IT. Konieczne jest posiadanie prawa jazdy, ponieważ wyjazdy do klientów to jedno z kluczowych zadań na tym stanowisku.
Specjalista Helpdesk
Zadania:
- Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych użytkowników,
- Zdalne udzielanie pomocy technicznej w zakresie funkcjonowania sprzętu i oprogramowania,
- Serwis utrzymaniowy sprzętu (komputery, laptopy, terminale mobilne, drukarki, monitoring IP, sieci LAN, itp.),
- Zarządzanie incydentami i problemami w systemie ticketowym,
- Uzupełnianie bazy wiedzy oraz dokumentacji technicznej oraz działanie przestrzegając obowiązujących procedur i instrukcji,
- Przekazywanie zadań zaawansowanych do Drugiej Linii Wsparcia ze stosownym opisem przeprowadzonej wstępnej analizy.
Wymagania:
- Minimum 1 rok doświadczenia jako Helpdesk/Wsparcie techniczne użytkowników,
- Wykształcenie o profilu informatycznym lub ekwiwalent w doświadczeniu zawodowym,
- Znajomość Windows Server,
- Umiejętność zarządzania uprawnieniami w usłudze Active Directory,
- Znajomość metodyki ITIL,
- Znajomość usługi Microsoft Exchange,
- Znajomość pracy w oparciu o system ticketowy,
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B1/B2,
- Znajomość protokołów TCP/IP i architektury sieciowej.
- Prawo jazdy kat.B – mobilność (pracujemy hybrydowo: u Klientów, w biurze oraz zdalnie),
- Komunikatywność,
- Mile widziana znajomość Jiry i Confluence,
- Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta.
Oferujemy:
- Długoterminową współpracę,
- Rozwój w obszarze Administracji IT,
- Formy współpracy: umowa zlecenie, B2B,
- Praca w godzinach 6-14, 14-22 oraz 22-6, od poniedziałku do piątku,
- Dostęp do prywatnej opieki medycznej i karty Multisport,
- dział w startach drużyny kolarskiej MTB lub brydżowej.
Zainteresowała Cię ta oferta?
Pisz śmiało na patrycja.albrecht@eskom.eu