IT i Ty

ESKOM – Specjalista Helpdesk

ESKOM to po pierwsze ludzie i pasja do IT!

Od 2003 roku świadczymy usługi w modelu Outsourcingu IT oraz dostarczamy rozwiązania i technologie dla średnich i dużych organizacji.

Pracujemy w różnych działach, na różnych stanowiskach tworząc zespół, w którym liczy się każdy z nas. Wspieramy się nie tylko na tle zawodowym, ale także dbamy o spędzanie wspólnie czasu podczas i po pracy.

Cały czas jesteśmy blisko społeczności IT – współorganizując Mistrzostwa Polski MTB Informatyków i Branży IT, bierzemy też udział w turniejach brydżowych i rajdach samochodowych.

W naszej pracy zawsze kierujemy się dobrem naszych Klientów. Procesowe podejście oraz wykorzystanie eksperckiego doświadczenia w realizacji zadań gwarantuje najwyższy poziom świadczonych usług informatycznych. Stale podnosimy nasze kompetencje, certyfikujemy się, a bezpieczeństwo jest dla nas najwyższym priorytetem.

Wraz z rozwojem zespołu w Kielcach (okolice Parku Technologicznego) szukamy osób do pierwszej linii wsparcia IT. Konieczne jest posiadanie prawa jazdy, ponieważ wyjazdy do klientów to jedno z kluczowych zadań na tym stanowisku.

Specjalista Helpdesk

Zadania:

  • Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych użytkowników,
  • Zdalne udzielanie pomocy technicznej w zakresie funkcjonowania sprzętu i oprogramowania,
  • Serwis utrzymaniowy sprzętu (komputery, laptopy, terminale mobilne, drukarki, monitoring IP, sieci LAN, itp.),
  • Zarządzanie incydentami i problemami w systemie ticketowym,
  • Uzupełnianie bazy wiedzy oraz dokumentacji technicznej oraz działanie przestrzegając obowiązujących procedur i instrukcji,
  • Przekazywanie zadań zaawansowanych do Drugiej Linii Wsparcia ze stosownym opisem przeprowadzonej wstępnej analizy.

Wymagania:

  • Minimum 1 rok doświadczenia jako Helpdesk/Wsparcie techniczne użytkowników,
  • Wykształcenie o profilu informatycznym lub ekwiwalent w doświadczeniu zawodowym,
  • Znajomość Windows Server,
  • Umiejętność zarządzania uprawnieniami w usłudze Active Directory,
  • Znajomość metodyki ITIL,
  • Znajomość usługi Microsoft Exchange,
  • Znajomość pracy w oparciu o system ticketowy,
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B1/B2,
  • Znajomość protokołów TCP/IP i architektury sieciowej.
  • Prawo jazdy kat.B – mobilność (pracujemy hybrydowo: u Klientów, w biurze oraz zdalnie),
  • Komunikatywność,
  • Mile widziana znajomość Jiry i Confluence,
  • Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta.

Oferujemy:

  • Długoterminową współpracę,
  • Rozwój w obszarze Administracji IT,
  • Formy współpracy: umowa zlecenie, B2B,
  • Praca w godzinach 6-14, 14-22 oraz 22-6, od poniedziałku do piątku,
  • Dostęp do prywatnej opieki medycznej i karty Multisport,
  • dział w startach drużyny kolarskiej MTB lub brydżowej.

Zainteresowała Cię ta oferta?
Pisz śmiało na patrycja.albrecht@eskom.eu